Питання та відповіді

Куди звертатися, якщо сталася аварія чи відсутня холодна вода?

До цілодобової аварійної служби 15-81 або (044) 200-7301.

Звертаємо Вашу увагу, що Київводоканал не обслуговує внутрішньобудинкові мережі та постачає лише холодне водопостачання. Щодо гарячої води звертайтеся до Київтеплоенерго: ЦКС - (044) 247-40-40, аварія/відсутність води - 15-57.

Контакт-центр для консультацій мешканців багатоквартирних будинків працює у будні з 8:00 до 20:00 - (044) 202-02-02.

Що робити у разі аварії чи засміченні каналізації?

У разі аварії чи засмічення каналізації необхідно звернутися до ПрАТ «АК «Київводоканал»: оформити звернення на сайті (кнопка «Запитати») або зателефонувати на аварійну гарячу лінію за номером 15-81 чи (044) 200-73-01.

З метою захисту прав та інтересів споживачів житлових та комунальних послуг у місті Києві створено комунальну інспекцію – Управління (інспекцію) самоврядного контролю, тел. 235-26-99, яка перевіряє якість надання послуг, робить комісійні обстеження та опрацьовує питання щодо перерахунків за неякісно надані послуги.

Нагадуємо, що ПрАТ «АК «Київводоканал» не відповідає за гаряче водопостачання!

Низька якість води. Що робити?

Якщо вам здається, що вода, яка тече з крану, змінила колір, тхне, тощо, але на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал»  та дошці оголошень на Вашому будинку відсутнє оголошення про планові профілактичні промивки мереж, то зверніться за інформацією щодо якості холодної води чи інших питань щодо водопостачання   до керуючої компанії чи ОСББ. Якщо Ви не отримали задовільної відповіді звертайтесь на аварійну гарячу лінію підприємства ПрАТ «АК «Київводоканал» за номером 15-81 чи (044) 200-73-01. Щоб залишити скаргу на якість води заповніть форму звернення, вказавши проблему.

Низький тиск води. Що робити?

Щоб залишити скаргу, треба оформити звернення про недостатній тиск.  

З цього чи інших питань щодо водопостачання необхідно  звернутися до керуючої компанії чи ОСББ.

Якщо Ви не отримали задовільної відповіді - звертайтесь   на аварійну гарячу лінію підприємства ПрАТ «АК «Київводоканал» за номером 15-81 чи (044) 200-73-01, якщо низький тиск гарячої води, до КП «Київтепленерго» за номером 15-57 чи (044) 247-40-40.

Куди скаржитись на неякісні комунальні послуги?

Зі зверненнями, запитаннями, пропозиціями та скаргами ви завжди можете звернутися до Контактного центру міста Києва за номером 15-51 (зі стаціонарного та мобільного) або (044) 205-73-37 (з міжміського).

Також з метою захисту прав та інтересів споживачів житлових та комунальних послуг у місті Києві створене Управління (інспекція) самоврядного контролю КМДА. Інспекція розглядає звернення киян щодо якісних та кількісних параметрів комунальних послуг та коректності нарахувань за них. Більше інформації за номером (044) 235-36-99.

У разі надання неякісних послуг у місті Києві звертайтеся на гарячу лінію з питань ЖКГ за номером 1557 або (044) 500-15-57.

Як укласти договір на постачання холодної води?

Всю інформацію щодо укладення договору можна знайти на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» «Для дому»: з юридичною та фізичною особами та детальніше для мешканців багатоквартирних будинків.

Необхідні документи для фізичних осіб:

1)       заява про укладення договору (зразок і бланк для заповнення);

2)       договір;

3)       копії паспортів лічильників холодної та гарячої води, а також, за наявності, копія свідоцтва про повірку;

4)       копія свідоцтва на право власності, договору оренди чи інші правовстановлюючі документи на житло, оригінал і копія паспорта й коду власника, у разі потреби – довіреність та копію паспорта довіреної особи;

Додатково можуть знадобитися:

1)       копія паспорта або свідоцтва про повірку приладу обліку води (якщо він встановлений);

2)       довідка про склад сім’ї;

3)       оригінал та копії посвідчення на право отримання пільг, паспорт та код пільговика, свідоцтво про народження дітей-пільговиків;

4)       якщо власників квартири декілька – письмова згода на укладення договору однією особою з ПАТ «АК «Київводоканал»;

5)       у разі потреби розділення рахунків – письмова згода співвласників. Тоді оформлюється договір з кожним власником окремо.

Як встановити лічильник холодної води?

Всі квартирні лічильники води повинні пройти державне приймальне та контрольне випробування. Затверджені типи засобів вимірювальної техніки заносяться до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки України.

Лічильник можна купити в спеціалізованому магазині. Водночас обов'язково перевірте:

1) Чи є технічний паспорт приладу обліку зі вказаними типом приладу, його діаметром, заводським номером, датою продажу та датою повірки лічильника.

2) Комплектацію лічильника відповідно до технічного паспорта.

Продавати засоби вимірювальної техніки, термін повірки яких перевищив половину міжповірочного інтервалу, в Україні заборонено. Також не радимо купувати лічильники «з рук».

Ознайомтеся з переліком типів квартирних приладів обліку води (діаметром 15 мм), які занесені до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки та можуть встановлюватися в багатоквартирних будинках. Повний перелік засобів вимірювальної техніки, занесених до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки України, можна знайти за посиланням.

 

Всі засоби обліку води повинні своєчасно, з урахуванням установлених міжповірочних інтервалів (тобто певного інтервалу часу між двома послідовними періодичними повірками), проходити повірку відповідно до Покажчика засобів вимірювання техніки, типи яких занесені до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки України.

В залежності від типу засобу обліку води (передбачений паспортом засобу обліку) встановлюється міжповірочний строк в 3 або в 4 роки від дати останньої повірки, але, як показує практика, не більше трьох разів. Гарантований виробником термін експлуатації приладу становить від 10 до 12 років.

Підстави:

Відповідно до Закону України № 1314-VII від 05.06.2014 «Про метрологію та метрологічну діяльність»

Стаття 17. п. 1. «Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту.»

Стаття 17. п. 4. абзац 5 «Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та води в квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено договором, а у разі укладення співвласниками багатоквартирного будинку індивідуальних договорів про надання відповідної комунальної послуги періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) таких вузлів обліку забезпечуються виконавцем комунальної послуги за рахунок плати за абонентське обслуговування, встановленої відповідно до Закону України "Про житлово-комунальні послуги".»

Як провести воду в приватний будинок?

Щоб укласти договір, необхідно звернутися до Розрахункового департаменту ПрАТ «АК «Київводоканал» на адресу вул. Електротехнічна, 16, кабінет 103.

Довідку щодо укладення договорів можна отримати з 8 до 17 за номером (044) 277-20-38.

Додаткову інформацію шукайте на сайті, де також вказані контакти відділів роботи з приватним сектором за районами міста.

Необхідні документи

1)    Заява про укладення договору (яку можна завантажити або отримати в Розрахунковому департаменті).
Заява заповнюється у двох примірниках.

2)    Правовстановлюючі документи:

 - для існуючого об’єкта – копії правовстановлюючого документу на житловий будинок: договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину, технічний паспорт, рішення суду тощо;

 - для будівництва – копії дозволу або декларації на здійснення будівельних робіт та документу на земельну ділянку: державний акт на землю, договір купівлі-продажу, договір дарування тощо;

 - для новозбудованих або реконструйованих об’єктів – копія документу про закінчення будівельних робіт: акт готовності об’єкта до експлуатації, декларація про введення будинку в експлуатацію тощо;

 - копія паспорта;

 - копія ідентифікаційного номера;

 - якщо договір підписуватиме довірена особа споживача – копія довіреності та паспорт особи.

3)    Технічні документи:

 - акт розмежування балансової належності водопровідних мереж (за наявності міського водопостачання) та акт розмежування балансової належності каналізаційних мереж (за наявності міської каналізації).

Акти можна отримати на проспекті Алішера Навої, 1. Прийомні дні: вівторок, четвер з 08:00 до 12:00, контактні телефони: (044) 541-97-37, (044) 541-95-92; та (044) 541- 94-71;

 - копія паспорта або свідоцтва про повірку на прилад обліку води за його наявності.

4)    Інші документи:

 - для розрахунків в разі відсутності лічильника та/або оформлення пільги – довідка про склад сім’ї;

 - копії документів для оформлення пільги.

Як встановити лічильник на воду у приватному будинку?

Щоб встановити лічильник у приватному будинку, необхідно надіслати листа на адресу: 02660, м. Київ, вул. Електротехнічна, 16, Розрахунковий департамент ПрАТ «АК «Київводоканал».

У листі потрібно вказати ПІБ заявника, адресу та контактний телефон. Після цього до Вас буде направлений представник ПрАТ «АК «Київводоканал» для обстеження та надання рекомендацій щодо чіткого місця встановлення та схеми водомірного вузла під необхідний діаметр приладів обліку. Встановлюють лічильник за кошти споживача.

Додаткову інформацію шукайте на сайті, де також вказані контакти відділів роботи з приватним сектором за районами міста.

Як опломбувати лічильник на воду у приватному будинку?

Для опломбування та/або розпломбування (у разі повірки лічильника) необхідно надіслати лист у довільній формі до Розрахункового департаменту на адресу 02660, м. Київ, вул. Електротехнічна, 16.

Вкажіть ПІБ, адресу, контактний телефон та додайте копію паспорта на лічильник. Після надходження листа з абонентом зв’яжеться представник ПрАТ «АК «Київводоканал» для узгодження дати та часу приїзду фахівця.

Окрім того, можна звернутися у відділ роботи з приватним сектором і заповнити заявку на опломбування або розпломбування. Із собою необхідно мати копію паспорта на лічильник.

Додаткову інформацію шукайте на сайті, де також вказані контакти відділів роботи з приватним сектором за районами міста.

Хто має право на безкоштовне встановлення лічильників на воду?

Згідно рішення КМР від 03 березня 2016 року N 116/116 «Про затвердження міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2016–2018 роки» затверджено Порядок встановлення засобів обліку гарячого та холодного водопостачання за рахунок коштів міського бюджету пільговим категоріям населення міста Києва. Докладніше про програму.

На безкоштовне встановлення лічильників мають право:

-         інваліди І групи (підгрупи А);

-         діти-інваліди (підгрупи А);

-         опікуни неповнолітніх дітей-сиріт;

-         інваліди І групи (підгрупи Б) та інваліди ІІ групи, якщо їх дохід менший за півтора прожиткових мінімуми для осіб, що втратили працездатність;

одинокі непрацюючі пенсіонери, що потребують догляду, якщо їх дохід менший за півтора прожиткових мінімуми для осіб, що втратили працездатність.

Для встановлення лічильників слід звернутись з заявою та відповідними документами до сервісного центру ЦКС.

Отримати консультацію щодо участі в програмі можна на гарячій лінії «Центру комунального сервісу» за номером  (044) 247-40-40, або надіслати лист на електронну адресу zvernennya@src.kiev.ua чи звернутися за місцем проживання до «Центру комунального сервісу».

Який тариф на холодне водопостачання та водовідведення?

Постановою від 04.10.2018 № 1169 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з 14.10.2018 встановлений:

- тарифи на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) у розмірі 19,596 грн (у т. ч. ПДВ 3,266 грн), з них:

  • 10,092 грн (у т. ч. ПДВ 1,682 грн) за 1 куб. м водопостачання;
  • 9,504 грн (у т. ч. ПДВ 1,584 грн) за 1 куб. м водовідведення.
В мене стоять лічильники, чому нарахування здійснюється не за лічильниками та нараховують борг? Як надалі сплачувати за показниками лічильника?

Нарахування за послуги з централізованого постачання та відведення холодної води, водовідведення гарячої води по квартирам споживачів, в яких встановлені прилади обліку води, повинні проводитися за показаннями лічильників, переданих з 10 числа і до останнього дня звітного місяця та сплачувати щомісячно до 20-го числа.

Для впорядкування розрахунків за послуги з централізованого постачання та відведення холодної води, відведення гарячої води, для укладання договору на надання послуг з централізованого холодного водопостачання та водовідведення споживачу Вам необхідно звернутись до найближчих сервісних центрів (cks.kiev.ua/contacts) або до Центру обслуговування споживачів Товариства (https://vodokanal.kiev.ua/czentr-obslugovuvannya-abonentiv) або до розрахункового департаменту Товариства на адресу: вул. Електротехнічна,16, надавши копії повідомлень на сплату послуг з моменту утворення боргу та акт контрольного зняття показників квартирних лічильників.

Чому є нарахування за водовідведення гарячої води, якщо встановлено бойлер і я не користуюсь послугою?

Чинне законодавство України дозволяє споживачу тимчасово відмовитися від послуг водопостачання  та водовідведення. Отже для вирішення питання несплати за послуги з  водовідведення гарячої води Вам необхідно подати заяву  на відключення виконавцем послуг гарячої води і опломбування запірних вентилів у квартирі. Після опломбування водопровідного вводу гарячого водопостачання надати до Товариства копію підтверджуючого документу, виданого виконавцем послуг.

Відповідну інформацію про обсяги використаної гарячої води (у тому числі – відсутність споживання) необхідно надавати щомісячно.

Одночасно зазначаємо, що встановлення бойлера не виключає факт водовикористання.

Чому потрібно передавати показники лічильників і як це зробити?

Законом України від 22.06.2017 № 2119-VIII «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» визначено обов’язок споживачів щомісячно надавати виконавцю послуг показники квартирних приладів обліку води, за якими повинні проводитися нарахування за послуги з централізованого холодного водопостачання та холодного і гарячого водовідведення.

На виконання вказаних норм п. 2.5. Договору передбачено, що споживач зазначає показання квартирних приладів обліку у платіжних документах на оплату за надані Товариством послуги, а також надає показники Товариству в останній день звітного місяця телефоном, факсом, особисто або в інший зручний споживачу спосіб. Показники приймаються 3 10 числа і до останнього числа звітного місяця.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2018 № 633 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630»  показання квартирних засобів обліку щомісяця знімаються споживачами та зазначаються в платіжному документі, наданому виконавцем, або надаються виконавцю іншим способом (за допомогою телефонного зв’язку, електронних сервісів, запроваджених виконавцем, тощо).

Надавати показники лічильників необхідно у будь-який зручний спосіб:

  • на сайті: vodokanal.kiev.ua -> Надати показники;
  • за допомогою мобільних додатків «Viber» і «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту Київводоканал;
  • через графу у платіжному повідомленні «Для нарахув. на наступн. місяць»;
  • у сервісних центрах ЦКС: cks.kiev.ua/contacts;
  • за телефонами (044) 202-02-02 або 247-40-40;
  • у центрах обслуговування споживачів Київводоканалу: vodokanal.kiev.ua -> Для дому -> Центри обслуговування.
Куди звертатись за консультацією щодо незгоди з нарахуваннями?

- На сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» (www.vodokanal.kiev.ua) існує послуга «Електронне звернення».

Для цього вам необхідно перейти на сайт і натиснути «Запитати». Далі необхідно пройти чотири кроки:

1 крок – Обслуговування мешканців;

2 крок – Розрахунки;

3 крок – заповнити необхідні поля, описати ваше питання та прикріпити документи необхідні для внесення змін та актуалізації інформації в білінговій системі;

4 крок - натиснути «Відправити звернення».

- Звернутися до одного з Центрів комунального сервісу (cks.com.ua/service-centers/);

- Звернутися до одного з Центрів обслуговування споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» (https://vodokanal.kiev.ua/czentr-obslugovuvannya-abonentiv ).

Необхідні документи:

- документ, що посвідчує особу;

- повідомлення на сплату за поточний та попередній періоди з показниками лічильників, за період виникнення боргу та за які сплачено;

- акт контрольного зняття показників.

У квитанціях невірні нарахування, хоча показання лічильників передавали вчасно.

Перепрошуємо за тимчасові незручності, спричинені перехідним періодом та налагодженням нової системи обліку послуг водопостачання та водовідведення.

Для вирішення Вашого питання, будь ласка, зайдіть на сайт та натисніть кнопку «Запитати». Далі необхідно пройти чотири кроки:

1 крок – Обслуговування мешканців;

2 крок – Розрахунки;

3 крок – заповнити необхідні поля, описати проблему та прикріпити документи, необхідні для внесення змін та актуалізації інформації в білінговій системі;

4 крок - натиснути «Відправити звернення».

Також Ви можете звернутися до одного з Центрів комунального сервісу: http://cks.kiev.ua/contacts з паспортом та повідомленнями на сплату з моменту виникнення розбіжностей.

Яким чином буде скоригована сума нарахування у квитанціях відповідно до показників квартирних лічильників? Як довго робиться перерахунок?

Рішення про проведення коригування нарахувань згідно з показниками лічильників у Вашій квартирі буде прийнято після проведення контрольного зняття показників квартирних приладів обліку та надання копій повідомлень про сплату комунальних послуг з моменту виникнення розбіжностей у нарахуваннях. Для призначення дати відвідування квартири контролером ПАТ «АК «Київводоканал» необхідно зателефонувати до Контактного центру Київводоканалу за номером (044) 202-02-02, вказати прізвище, ім’я, по-батькові, контактний номер телефону (бажано мобільний), адресу проживання та номер особового рахунку.

У квартирі по 2 лічильника холодної і гарячої води; як надавати показники, якщо всього 4 лічильника, а квитанції приходять лише на 2?

Для актуалізації інформації Вам необхідно звернутися до куратора Вашого району за адресою вул. Електротехнічна, 16 або до будь-якого центру обслуговування споживачів (адреси точок прийому на сайті www.vodokanal.kiev.ua), або до одного з Центрів комунального сервісу (cks.com.ua/service-centers/), надавши ксерокопії актів встановлення та опломбування лічильників, а також ксерокопії проплачених квитанцій та поточні квитанції з чіткою банківською відміткою та зазначеними показниками лічильників, на які проведено оплату.

У разі відсутності укладеного договору про надання послуг з централізованого холодного водопостачання та водовідведення – просимо звернутися за вказаними вище адресами. Для підписання договору необхідно мати:
 - паспорт;
 - документи, що підтверджують право власності на квартиру;
 - довідку про присвоєння ІПН;
 - документи, що підтверджують право на пільгу (пільгове посвідчення), якщо є;
 - копії паспортів лічильників,
 - інформацію про показання квартирних приладів обліку води на дату відвідування та останнє повідомлення на сплату комунальних послуг із зазначенням показників лічильників, за які проведено оплату.

У найближчому відділенні відмовились будь-що перераховувати, оскільки мій будинок «не належить до тих, що бухгалтер бачить у системі».

Можлива ситуація, за якої житлово-експлуатаційна організація (ОСББ, ЖБК) продовжує працювати як колективний споживач. Мешканцям таких житлових будинків потрібно звернутись безпосередньо до цієї організації.

Якщо послуги від Київводоканалу Ви отримуєте напряму, то для впорядкування розрахунків необхідно звернутись до :

-  Центр комунального сервісу (http://cks.kiev.ua/contacts.)

-  Центр обслуговування споживачів (https://vodokanal.kiev.ua/czentr-obslugovuvannya-abonentiv)

Як передати показники через сайт, якщо є запит на 7-значний особовий рахунок, а в квитанції і повідомленні він 10-значний?

7-значний особовий рахунок присвоюється абонентам, які перейшли на пряме обслуговування Київводоканалу.

Якщо платіжку для Вас формує КП ГІОЦ, просто оберіть на сторінці сервісу передачі показників через сайт Київводоканалу пункт «Особовий рахунок КП ГІОЦ» та введіть чотирьох значний код ЖЕО та 6-значний особовий рахунок.

Як передати показники, якщо немає особового рахунку? Договір укладено, проте копію ще не отримано.

На кожну квартиру житлового будинку відкрито персональний особовий рахунок, за яким повинні проводитися розрахунки за надані комунальні послуги.

Передача показників та процес укладання прямих договорів – два паралельних процеси. Ваш особовий рахунок («о/р» – 10-ти або 7-значний номер) вказано у платіжці на сплату послуг водопостачання та водовідведення.

За цим особовим рахунком Ви можете передавати показання будь-яким зручним способом, а саме:

  • на сайті: vodokanal.kiev.ua -> Надати показники;
  • за допомогою мобільних додатків «Viber» і «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту Київводоканал;
  • через графу у платіжному повідомленні «Для нарахув. на наступн. місяць»;
  • у сервісних центрах ЦКС: cks.kiev.ua/contacts;
  • за телефонами (044) 202-02-02 або 247-40-40;
  • у центрах обслуговування споживачів Київводоканалу: vodokanal.kiev.ua -> Для дому -> Центри обслуговування.
Пільги та субсидії (не врахована пільга, необхідно зробити перерахунок, тощо).

Відповідно до п. 10 Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 №389 зі змінами та доповненнями, структурні підрозділи з питань соціального захисту населення подають щомісяця до 25 числа житлово-експлуатаційним організаціям, житлово-будівельним (житловим) кооперативам, об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку, організаціям, що надають житлово-комунальні послуги, (далі - підприємства) списки пільговиків, які мають право на отримання пільг відповідно до законодавства.

Списки громадян, які мають право на надання пільг щодо сплати за житлово-комунальні послуги, надходять щомісячно на електронну адресу Товариства від управління праці та соціального захисту населення ( далі - УПСЗН) по кожному району окрему. В разі відсутності пільговика в електронних файлах необхідно звернутись до однієї з точок обслуговування ЦКС чи Київводоканалу з паспортом, платіжками та відповідними підтверджуючими документами, отриманими від районних управлінь праці та соціального захисту населення.

Для чого потрібне укладення прямого договору між Київводоканалом і мешканцем квартири?

Відповідно до частини 3 статті 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон України) до обов’язків споживачів входить, зокрема, укладення договору на надання житлово-комунальних послуг, оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом.

Що таке публічний договір або публічна оферта?

Згідно з ч. 1 і 2 ст. 633 Цивільного Кодексу України, публічний договір – це договір, в якому одна сторона взяла на себе обов'язок здійснювати надання послуг кожному, хто до неї звернеться. Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх споживачів

Публічна оферта – пропозиція суб’єкта господарювання, адресована будь-якій особі у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, спрямована невизначеному колу осіб, укласти з ним договір про надання послуги на умовах, що містяться в публічній оферті.

Яким чином регулюються мої відносини з Київводоканалом, якщо у мене ще немає прямого договору?

Форма Договору між споживачем (мешканцем) та виконавцем послуг (Київводоканалом) є публічною офертою, тобто фактично діє за замовчуванням, якщо Ви офіційно не відмовились від надання послуги холодного водопостачання та водовідведення. Тобто, навіть, якщо у Вас на руках немає паперового примірника Договору, Ви маєте такі самі права та обов’язки стосовно отримання зазначених послуг, як і усі інші споживачі, які вже отримали свої примірники договорів.

Чи може інша особа, крім власника квартири, подати документи для укладення прямого договору від його імені?

Так, укладання договору можливе за умови відповідно оформленого та нотаріально затвердженого дозволу довіреної особи.

Чи обов’язково потрібно опломбувати квартирні прилади обліку?

Згідно з ч. 2 ст. 32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», п. 20 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та Типовим договором про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 (далі – Правила надання послуг) розмір плати за комунальні послуги визначається виходячи з розміру затверджених цін/тарифів та показань засобів обліку або за нормами, затвердженими в установленому порядку.

У разі наявності засобів обліку оплата комунальних послуг здійснюється виключно на підставі їх показників на кінець розрахункового періоду згідно з умовами договору, крім випадків, передбачених законодавством.

При цьому, відповідно до п. 9, підп. 5 п. 29 та підп. 9 п. 32 Правил надання послуг, квартирні засоби обліку води беруться виконавцем на абонентський облік за заявою споживача.

Як замовити опломбування лічильника в Київводоканалі?

- Звернутися в Контакт-центр за телефоном +38 (044) 202-02-02

- Написати заяву в одній з точок обслуговування споживачів Центру комунального сервісу http://cks.kiev.ua/contacts або Київводоканалу https://vodokanal.kiev.ua/czentr-obslugovuvannya-abonentiv

Як відбувається опломбування?

Фахівець Київводоканалу контактує з мешканцем для уточнення зручної дати і часу візиту.

Протягом 14 днів з моменту подання заявки в узгоджений час приїжджає фахівець Київводоканалу.

Мешканець надає паспорт на лічильник або свідоцтво про повірку, де вказана остання дата повірки.

Фахівець здійснює опломбування і оформлює акт. З моменту опломбування лічильника розрахунки за спожиту воду та відповідний об’єм стоків здійснюються за показниками лічильника.

Якщо фахівець при опломбуванні виявить, що лічильник встановлений з порушеннями норм експлуатації чи його цілісність пошкоджена, взяття на облік такого приладу неможливе.

Чи потрібне переопломбування лічильника, якщо його опломбовано ЖЕО або організацією, яка має ліцензію?

Згідно із законом прийняти засіб обліку в експлуатацію та опломбувати його має постачальник послуг, тобто Київводоканал. У майбутньому до процесу будуть підключені сервісні центри ЦКС шляхом делегування їм відповідних повноважень. Опломбування лічильника сторонніми організаціями на сьогодні не є підставою для взяття його на облік Товариством.

Однак у випадках, якщо пломби на лічильники були поставлені відповідно до норм та правил, що діяли на момент виконання відповідних робіт, вони не вважаються недійсними. При цьому у мешканця має бути підтверджуючий документ (підписаний акти виконаних робіт) від організації, яка має право і ліцензію на виконання зазначених робіт.

Що робити, якщо необхідно розпломбувати лічильник?

Якщо для усунення аварійної ситуації чи здійснення ремонтних робіт Вам необхідно зняти чи розпломбувати лічильник, потрібно повідомити про це до контакт-центру 202-0202 та одразу залишити заявку на повторне опломбування.

Чи опломбовує Київводоканал лічильники гарячої води?

Так. Новина: https://vodokanal.kiev.ua/news/ki%D1%97vvodokanal-ta-ki%D1%97vteploenergo-domovilis-pro-sp%D1%96vpraczyu-shhodo-l%D1%96chilnik%D1%96v-na-vodu/

Скільки розглядаються "Звернення"?

Згідно Закону України «Про звернення громадян» згідно з чинним законодавством усі звернення розглядаються в місячний термін, а ті які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше 15 днів з моменту отримання. Якщо в місячний термін неможливо вирішити питання, термін подовжується, але не більше 45 днів.

Я не проживаю в квартирі чи буду відсутній тривалий час й показники передавати не можу. Що робити?

Потрібно написати заяву на опломбування вентиля холодного водопостачання в Центрах КВК чи ЦКС.

Хочу відмовитися від ГВП, бо є бойлер. Що робити?

Потрібно подати письмову заяву про відмову від ГВП до виконавця послуг (Київтеплоенерго або Єврореконструкція). Написати Київводоканалу заяву про зняття послуги з водовідведення. До цієї заяви надати документ, що видасть організація, яка Вас обслуговує.

Вентиль ГВП мешканцю опломбує виконавець послуг (Київтеплоенерго або Єврореконструкція), пломбу Київводоканал не ставить.