Як не допустити відключення від каналізації та зекономити час і кошти

11.10.2018
Поділитися:

Аналіз на основі даних білінгової системи Київводоканалу свідчить про те, що платіжна дисципліна в житлових будинках, де готувалися, або були здійснені відключення боржників від каналізації, значно виростає.

Наприклад, в одному з будинків в Шевченківському районі столиці після проведення двох відключень боржників від каналізації (12.09.2018) платіжна дисципліна у вересня виросла з 80% до 147% (поточні розрахунки + сплата боргів). По іншому будинку в цьому ж районі платіжна дисципліна після проведення відключень 14.09.2018 виросла з 90% до 117%.

Київводоканал закликає мешканців багатоквартирних будинків, у яких є заборгованість за послуги холодного водопостачання та водовідведення, не доводити ситуацію до відключення від каналізації.

Відключення від каналізації є одним із методів роботи з боржниками, до якого Київводоканал вдається в крайньому випадку. Тільки якщо боржники систематично не сплачують за послуги і взагалі не йдуть на діалог, Київводоканал змушений припинити постачання послуги.

В разі відключення квартири від каналізації на боржника лягають додаткові витрати – за підключення до каналізації потрібно буде сплатити (реструктуризувати) не тільки борг, але й вартість роботи бригади, що проводить блокування-розблокування каналізації (орієнтовно 2000 грн.).

Відключенню від каналізації завжди передують офіційні попередження, де боржникові пропонують врегулювати ситуацію. Тому радимо завжди йди на контакт, разом ми зможемо знайти оптимальне вирішення проблеми. Київводоканал зокрема пропонує укласти договори реструктуризації, які можна оформити в Центрах обслуговуваннях споживачів (ЦОС), або в одному з численних Центрів комунального сервісу (ЦКС).

Відключення від каналізації практикується з середини 2018 року і зарекомендувало себе як дієвий метод роботи з боржниками. Блокування індивідуальних випусків каналізації в квартирах відбувається за допомогою пристрою «Chop-2008», принцип роботи якого вже було описано раніше.

Більша частина мешканців багатоквартирних будинків, яким загрожує відключення від каналізації, врегульовують це питання з Київводоканалом на етапі попереджень. Деякі боржники оперативно сплачують за послуги Київводоканалу лише тоді, коли бригада вже готує робоче місце для проведення відключення на даху будинку. Лише невелика частина киян доводить ситуацію до відключення.

Київводоканал буде продовжувати практику відключення від каналізації боржників, які систематично не сплачують за послуги підприємства та відмовляються йти на контакт. Така робота зумовлена великою заборгованістю киян за спожиті послуги: станом на вересень 2018 року заборгованість споживачів перед Київводоканалом складає 837 млн грн, в тому числі заборгованість мешканців багатоквартирних будинків - 482 млн грн.

Київводоканал закликає киян сплачувати за комунальні послуги. Лише вчасна та в повному обсязі сплата за послуги гарантує їх безперебійність та стабільну роботу підприємства.