Як ми контролюємо якість води

18.09.2020
Поділитися:

Чи можна пити воду з крану? Наскільки вона до цього придатна та хто контролює її якість? Ці питання турбують кожного киянина. Сьогодні, у Всесвітній день моніторингу якості води ми детально розповімо, як саме ми робимо це на наших водопровідних станціях.

Контроль якості води здійснюється на таких етапах:

  1. На етапі водозабору з річки ми аналізуємо воду, щоб визначити її первинну якість та підібрати оптимальне дозування реагентів для очищення.
  2. На всіх етапах водопідготовки ми відбираємо проби, щоб контролювати хід очищення та за необхідності корегувати дози реагентів.
  3. На виході з водопровідної станції перед подачею в мережу ми також відбираємо проби, щоб підтвердити, що до споживачів потрапить якісна та безпечна питна вода.
  4. У водопровідній мережі якість води перевіряється у 35 контрольних точках на різних вулицях по всіх районах Києва, щоб впевнитись, що якість води не погіршилась після проходження через водопровідну мережу.
  5. Адресно за наявності скарг споживачів. Звертаємо увагу, що якість води у квартирі може погіршитись через незадовільний стан внутрішньобудинкової мережі, обслуговуванням якої має займатись керуюча організація (ЖЕК, ОСББ).

Лабораторії Київводоканалу розташовані на Дніпровській та Деснянській водопровідних станціях, крім цього, у нас працює Центральна лабораторія департаменту експлуатації водопровідного господарства, яка контролює якість питної води та води джерел централізованого питного водопостачання Києва.

Відповідально стверджуємо - кияни щодня отримують безпечну чисту питну воду, яка відповідає чинним Державним санітарним правилам і нормам ДСанПіН.

В цьому році через пандемію коронавірусу контроль якості питної води та стоків є особливо важливим. Влітку Київводоканал брав участь у дослідженні стічних вод на наявність в них вірусу SARS-COV-19, вірусу не було виявлено у жодній з проаналізованих проб - як у неочищених, так і в очищених водах.