Якщо погіршилась якість води...

03.11.2020
Поділитися:

Наша робота - дбати про те, щоб у Києві у наших споживачів була якісна та безпечна питна вода, тому з наших водопровідних станцій у мережу надходить вода, яка на 100% відповідає чинним Державним санітарним правилам і нормам ДСанПіН, при цьому ми постійно покращуємо якість водопровідної води у Києві, прагнучи до європейських стандартів. Так, зокрема, ми відмовляємось від хлорування на користь інших знезаражуючих реагентів, щоб покращити смак і запах водопровідної води. 

Тим не менш, ми завжди готові відреагувати на ваші сумніви щодо якості питної води у Києві та все перевірити. Проте, щоб не витрачати час і нерви даремно, дуже просимо звертатися до нас лише у випадках, якщо якість води погіршилась не з причин, які ми перерахували нижче. Бо це типові і абсолютно безпечні явища пов’язані з функціонуванням та ремонтом водопровідної системи у будь-якому місті:

 

З крану йде вода жовто-коричневого кольору

Причина: У будинку проводився ремонт на внутрішньобудинковій мережі.  Після того, як воду вмикнули знову після її відсутності впродовж ремонту, зі стінок труб зриваються відкладення іржі.

Що робити? Спустити воду, поки вона не стане прозорою. Якщо це явище систематичне, то звернутися до керуючої компанії (ЖЕК, ОСББ) щодо промивки або заміни внутрішньобудинкової мережі.

 

З крану йде зеленувата або жовтувата вода із затхлим запахом

Причина: Водою у квартирі довго не користувались (ви були у відпустці тощо) або у будинку дуже низький розбір води, тому вода застоялась у трубах.

Що робити? Спустити воду, доки вона не стане прозорою, а запах не зникне.

 

У води дуже різкий запах хлору

Причина: Можливо, за вашою адресою здійснювалась промивка мереж. Про це ми завжди попереджаємо на нашому сайті, а керуючі компанії розміщують оголошення у будинках. Зазвичай профілактичні роботи проводяться вночі, і в цей час дійсно не рекомендується користуватися водою з крану для приготування їжі та санітарно-гігієнічних потреб.

Що робити? Після завершення профілактичних заходів перед застосуванням воду з крану потрібно спустити протягом кількох хвилин. Легкий запах хлору у воді є нормальним, але якщо він вам не подобається  - наберіть воду у ємність та дайте відстоятись. 

Ми вже втілюємо програму відмови від хлору, і наразі 40% води у Києві вже оброблюється більш сучасними реагентами, завдяки чому вода вже немає присмаку та запаху хлору. Відповідно до програми “Стоп хлор” Київводоканал повністю відмовиться від хлорування до кінця 2022 року.

 

З холодного крану йде гаряча вода

Причина: Стався витік у бойлері, який забезпечує гаряче водопостачання будинку, і гаряча вода стала потрапляти до мереж холодного водопостачання. Якість води, яка пройшла через теплоносій, дійсно не відповідає усім стандартам питної, тому не рекомендована до вживання.

Що робити? Звернутися до Київтеплоенерго або до керуючої компанії (ЖЕК, ОСББ).

 

Вода залишає осад при кип`ятінні / з`являються білі пластівці при виморожуванні

Причина: Наявність солей кальцію й магнію у воді. Ці елементи є важливими для здоров`я людини та мають бути присутні у питній воді. Вміст солей кальцію і магнію не регламентуються ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», там визначається загальна жорсткість, яка не має перевищувати 7 ммоль/дм³.

Що робити? Ви можете встановити додаткові фільтри на кран, але лікарі  не радять вживати постійно лише фільтровану або дистильовану воду. Систематичне вживання виключно такої води, яка не залишає накипу, може призвести до захворювань, пов’язаних із порушенням водно-сольового балансу організму.

 

Якщо ви впевнені, що погіршення якості ХОЛОДНОЇ води не пов`язане з жодною із цих причин, зателефонуйте до нашого call-центру за номером (044) 202-02-02 або до аварійної служби за номерами 15-81 чи (044) 200-73-01 та залиште заявку щодо сумнівної якості води. Ми обов`язково надішлемо на вашу адресу пробовідбірника і встановимо причину погіршення якості води у вашій квартирі. 

 

Нагадаємо, що Київводоканал займається виключно холодним водопостачанням та водовідведенням (каналізацією). З питань гарячої води та теплопостачання потрібно звертатись до Київтеплоенерго.