Центри обслуговування юридичних осіб

УВАГА!

На час дії карантину у зв`язку з запобіганням поширення коронавірусної інфекції закликаємо утриматись від особистого відвідування Центрів обслуговування споживачів.

Ви можете вирішити більшість питань дистанційно! Як це зробити, читайте тут.

 

Центр обслуговування споживачів №1

 

Вул. Лейпцизька, 1-А

 

Графік роботи:

Пн-Чт: з 08:00 до 17:00

Пт: з 08:00 до 15:00

 

Центр обслуговування споживачів №7

 

Вул. Електротехнічна, 16

 

Графік роботи:

Пн-Чт: з 08:00 до 17:00

Пт: з 08:00 до 15:00

 

 

Центр обслуговування споживачів № 7 надає наступні послуги:

  •  Консультації, щодо заключення додаткової угоди про електронний документообіг, підписання якої надає можливість користуватись особистим кабінетом юридичних осіб;
  •  Підписання додаткових угод про електронний документообіг;
  •  Консультації щодо роботи в особистому кабінеті;
  •  Вирішення питань за допомогою онлайн-чату;
  • Отримання в чаті показників від споживачів, що не є користувачами особистого кабінету юридичних осіб;
  •  Роз’яснення щодо проведеного нарахування та надання відповідних

документів.

Центри обслуговування юридичних осіб надають такі послуги:

  • прийом та попередній розгляд вхідної кореспонденції;
  • операційне обслуговування (видача первинної документації, проведення звірки розрахунків, отримання платіжних документів);
  • питання екологічного нагляду (консультації та договори, прийом документів та видача оформлених умов на скид стічних вод у міську систему каналізації);
  • координація діяльності ОСББ, ЖБК;
  • консультації з питань якості послуг, отримання лімітів, технічної політики;
  • договірна робота.

Для зручності можна здійснити попередній запис на прийом до Центру обслуговування юридичних осіб за цим посиланням.

Додаткова інформація за телефоном: +38 (044) 200-73-43

Онлайн-чат  підтримки юридичних осіб https://legals.vodokanal.kiev.ua/welcome